Saturday, March 14, 2015

FINALLY HE'S GETTING MARRIED !

Finally and finally,

one of my friend yang dah mencecah angka 30an akan berumahtangga lepas raya 2015 ni.

happy but hmmm speechless sebab entah tak tahu haha !

Frust ? nope i guess sebab tak pernah ada feeling yang lebih melainkan perasaan seorang adik kepada abangnya.

Mungkin rasa a bit derh sebab lepas ni takde lagi kawan or bro yg boleh aku buli panggil dia macammacam. 

Well my mum dah mcm upset sikit. beliau cakap gini :

" im not sad sebab youre not with him but seedih je la dia nak kawin dah tapi along takde kawan lagi . along garang sangat la org cakap "

ehh aku pulak yang kena kan.unfair sgt mommy ni. haha dah jodoh dia sampai dulu nak buat mcm mana. after all dia dah 30 and hello i baru 24 oke LOL.

Mungkin aku lagi sedih la kot sebab lepasni dah kena control attitude depan dia sebab yela tak manis dia nak kawin dah . aku tak bole nak kacau dia mcm dulu. adoi stress haha !


But then, alhamdulillah dia nak kawin dah . he really needs someone to calm him down sebab tiap kali pagipagi datang rumah aku muka mcm laki mati bini @ cemberut je mcm tahan cirit :P

Susah betul nak senyum. So bila ada orang tolong jaga emosi dia tu mungkin tenang sikit hidup dia .

Back then, my relationship with him taught me some value jugak. Well kalau aku ingat aku sorang je bole panas baran. turns out when we were on our vacation dkt hongkong on 2013 haha samasama panas perangai. tak senonoh kan? relay as kwn saje la. tak pernahh special apa pun sbb dia dah mcm abg. tu jea. jgn nak gosip lebih haiipp.

and since ramai cakap aku ni garang sangat jadi nak taknak dia mengajar aku kena slow down sikit sifat amarah tu. jgn nak ego sgt dgn org sekeliling. nanti rugi diri sendiri. boooooooooo !

tapi i never show my changes to him la sbb dia bapak segala ego .

So here we go. 

i nak ucap advance sikit for your marriage sebab happy + excited that finally someone manage to steal your heart. Dut better jaga my bakal kakak ipar to be elokelok. Jangan nak panas baran sgt. Orang lain pun ada emosi masingmasing jugak. Paling penting jumpa wife jangan nak muka cemberut lagi. nanti org ingat hang kawin paksa pulak haha !

last but not least, hopefully semua plan and ur event berjalan lancar dan dipermudahkan hendakNYA. 

Cant wait for my new anak buah in the making. wants to see YOUR JUNIOR coming out and tengok mewarisi perangai and wajah siapakah akan ditiru .

till then, cant wait for your ceremony <3

NAH CIKGU, I GOT SOMETHING FOR YOUR DIARY kuikuii ~


No comments:

Post a Comment