Monday, October 27, 2014

HARI BARU BAGI AKU

well well its been a long time since i tak jadi blogger sepenuh masa dah

but now, mungkin sebab satu sisi sebelah aku dah takda maka aku harus dan wajib menyibukkan diri dengan rutin yang baru,

may favo rutin , bloggingg.

takda siapa baca bukan masalah aku but at least ive something to do sementara menunggu sebelah sisi aku terisi kembali.

tak femes juga bukan satu kudis kerana yang penting hanya aku boleh bahagiakan diri aku sendiri,

doaku untuk kau wahai sebelah sisi yang pergi,

semoga ALLAH merahmatimu walau apa jua yang berlaku kerana sebelah sisi di sini masih punya rasa kasih but ALLAH knows even more.

to beg to you is never be my behaviour. bukan lah ego, 

tapi aku juga punya hati tisu yang kau wahai lelaki takkan tahu .


No comments:

Post a Comment